menu Páginas

lunes, 27 de abril de 2015

Y aqui empieza mi aventura...

Me llamo Mariona y soy diseñadora de Segon Segona Studio.


Hace ya tiempo que daba vueltas a la idea de crear un blog, me encanta mirar blogs así que ya que estamos empezando con el proyecto Segon Segona Studio ¿por que no crear nuestro propio blog?


En este blog pretendo ir enseñando parte de los trabajos que realizamos en el estudio, así como también proyectos y técnicas varias que se me pasan por la cabeza, y también ¡como no! parte de mi día a día.



Lo mío es ensuciarme las manos, ya sea restaurando un mueble, haciendo un álbum de scrapbooking, estampando telas o preparando unas deliciosas galletas, así que si eso mismo es lo que os gusta...



¡Bienvenidos al blog de Segon Segona Studio!








Em dic Mariona i sóc dissenyadora de Segon Segona Studio. 


Ja fa un temps que donava voltes a la idea de crear un blog, m'encanta mirar blogs així que ja que  estem començant amb el projecte Segon Segona Studio, per que no crear el nostre propi blog?




En aquest blog pretenc mostrar part dels treballs que realitzem a l'estudi, així com projectes i tècniques varies que se'm passen pel cap, i també, com no! part del meu dia a dia.


Lo meu és embrutar-me les mans, ja siui restaurant un moble, fent un album d'escrapbooking, estampant teles o preparant unes delicioses galetes, així que si això és el que us agrada...

Benvinguts al blog de Segon Segona Studio!

No hay comentarios:

Publicar un comentario