menu Páginas

viernes, 8 de mayo de 2015

Instagram Box

Hoy os quiero enseñar un proyecto que me ha encantado hacerlo, y sobretodo me ha encantado el resultado final. Se trata de una caja en formato tipo Instagram realizada en cartulina y papel de scrapbook, perfecta para guardar tus minialbums o fotos. 





La he hecho con la ayuda de mi querida Silhouette Cameo y con un troquel que compré en svgcuts.com que viene en un pack que incluye también una cajita en forma de cámara (que ya estoy deseando hacer...) un hashtag y varias tarjetas y complementos. 

Aquí os dejo el enlace del troquel, por si os animáis a hacer esta bonita caja. En el mismo enlace hay un video explicativo sobre su montaje, que aunque no es muy complicado, si que es algo entretenido. 





Avui us vull ensenyar un projecte que m'ha encantat fer i sobretot m'ha encantat el resultat final. Es tracta d'una capsa en format tipo Instagram realitzada en cartulina i paper d'scrapbook, perfecta per guardar les teves fotos o minialbums.

La he fet amb la ajuda de la meva estimada Silhouette Cameo i amb un troquel que vaig comprar a svgcuts.com i que ve en un pack que inclou també una capseta en forma de càmera (que ja estic desitjant fer...) un hashtag i varies targetes i complements.

Aquí us deixo l'enllaç del troquel, per si us animeu a fer aquesta capsa tan bonica. Al mateix enllaç trobareu un video explicatiu sobre el seu muntatge, que encara que no és massa complicat, si que és algo entretingut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario